Zapraszamy do odebrania powitalnego bonu
o wartości 30zł.

Aby otrzymać BON należy:
1. zapisać się do Newslettera
2. potwierdzić swój mail odbierając pocztę i klikając w przesłany link
3. odebrać maila z Bonem.

UWAGA!!
Mail może trafić do spamu.

Zapisz się do Newslettera

Regulamin sklepu

Sklep internetowy prowadzący sprzedaż wysyłkową pod adresem: www.mrlight.pl jest własnością firmy Mrlight Anna Dołęgowska wpisanej do Ewidencji Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Burmistrza miasta Wysokie Mazowieckie, NIP 7221334565, Regon:360284352 z siedzibą w Wysokiem Mazowieckiem 18-200, przy ul.Kościuszki 5. Sklep prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem Internetu.

ZAMÓWIENIA

1. Zamówienia w sklepie mrlight.pl można składać poprzez

  • internet za pomocą formularza zawartego na stronie sklepu,
  • telefonicznie na numer 600-600-453 w godz. 8.00 - 17.00 Pn. - sob.
  • lub e-mailem: mrlightpl@gmail.com

2. Po złożeniu zamówienia poprzez internet za pomocą formularza zawartego na stronie sklepu klient otrzymuje e-mailem informację o jego przyjęciu.

3. Realizacja zamówienia rozpoczyna się:
a) w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze - natychmiast
b) w przypadku zamówień płatnych przelewem lub za pośrednictwem PayPal - w chwili zarejestrowania wpłaty na koncie

4. Termin realizacji zamówienia:
Przy każdym artykule jest określony czas wysyłki. Czas wysyłki do 48 h oznacza, że dany artykuł znajduje się w magazynie sklepu i jest dostępny “od ręki”. Towary oznaczone innym czasem wysyłki (od 7 - 30 dni) są sprowadzane od dostawców. Zamówienie składające się z kilku artykułów jest wysyłane do klienta z chwilą skompletowania wszystkich towarów składających się na zamówienie.
UWAGA: termin otrzymania przesyłki = czas sprowadzenia towaru + czas dostawy

5. Formy płatności i koszty dostawy:
Dostępne są następujące formy płatności:

  • przedpłata odbiór w punkcie
  • przedpłata przelewem
  • za pobraniem

- Koszty dostawy zależne są od formy płatności oraz wartości zamówienia. Szczegóły dostępne są w zakładce “PŁATNOŚĆ I WYSYŁKA”

Sklep Mrlight.pl zastrzega sobie prawo do ustalenia ceny dostawy towaru po złożeniu zamówienia przez kupującego, ze wzgledu na różnorodność cech,duże gabaryty i wagę produktów. System sklepu nie jest w stanie poprawnie naliczyc należności za wysyłkę, szczególnie w przypadku zakupu kilku produktów. Koszty wysyłki są zawsze potwierdzane mailowo przez naszych sprzedawców. Dopiero wtedy należy dokonać przelewu doliczając koszty wysyłki.

ZWROTY

Zgodnie z Ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.), klient ma prawo do rezygnacji z zakupu, bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia produktu.

Podstawowym warunkiem przyjęcia zwrotu towaru jest jego idealny stan: produkt jest nieużywany, czysty, w orginalnym kartonie.
- do odsyłanego towaru należy dołączyć otrzymany wraz z nim paragon lub fakturę VAT.

Koszty przesyłki zwracanego towaru pokrywa klient.
Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.

Po przyjęciu zwrotu towaru (informacja o przyjęciu zwrotu zostanie wysłana e-mailem) przekażemy Państwu pieniądze w ciągu 14 dni roboczych. Pieniądze zostają przekazane:
1 - na konto bankowe, którego numer należy podać w formularzu zwrotu
2 - przekazem pocztowym, jeśli taką opcję wybrał Klient bądź jeśli nie zostało podane konto bankowe (odejmujemy od zwracanej kwoty koszt przekazu pocztowego, minimum 5,50 zł).

Reklamacje

Zakupione produkty podlegają 24-miesięcznej gwarancji.

W przypadku kiedy zakupu dokonuje firma na fakturę, uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wygasają po upływie 12 miesięcy, zgodnie z art. 568 § 1 kc. (czyli w przypadku zakupu na działalność gosdpodarczą - faktura)

Uszkodzenia w transporcie:
Wszystkie przesyłki kurierskie są ubezpieczane od uszkodzeń w transporcie. Ubezpieczenie wygasa z chwilą wręczenia przesyłki odbiorcy, dlatego prosimy sprawdzić przesyłkę pod kątem uszkodzeń mechanicznych jeszcze w obecności kuriera. Uszkodzenia ujawnione później nie podlegają reklamacji.

W przypadku dostrzeżenia uszkodzeń mechanicznych powstałych w transporcie lub braku towaru lub jego części w paczce, należy w momencie odbioru przesyłki sporządzić protokół szkody (dostępny u kuriera) podpisany przez odbiorcę i kuriera. Po otrzymaniu wyjaśnienia od firmy kurierskiej firma MrLIghT kontaktuje się z klientem w celu podjęcia dalszych decyzji odnośnie ponownej wysyłki towaru, anulowania zamówienia lub zwrotu gotówki.

Wady fabryczne:
W przypadku stwierdzenia fabrycznej usterki, towar niezgodny z Umową należy bezpiecznie zapakować wraz z pełnym wyposażeniem dodatkowym, które klient otrzymał przy zakupie. Do przesyłki prosimy też dołączyć oryginał paragonu fiskalnego lub kopię faktury oraz wypełniony formularz reklamacji.

Po spakowaniu towaru wraz z wypełnionymi drukami i dowodem wpłaty proszę powiadomić sprzedawcę, aby mógł zamówić przewoźnika w celu odebrania wadliwego towaru.

Ujawnione w okresie odpowiedzialności sprzedawcy wady będą usuwane w terminie 21 dni. Towar po naprawie wysyłamy na koszt sprzedającego. W przypadku braku możliwości usunięcia wady towar zostanie wymieniony na nowy, a w przypadku gdy jest on już niedostępny sprzedający zwróci pieniądze.

W okresie odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność towaru z umową reklamacji nie podlegają wady wynikające z nieprawidłowego użytkowania towarów przez kupującego.